Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij
Rozmiar czcionki A A A

Informacja o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym

2021-02-18 14:16
Zmień widok

INFORMACJA

 

Informuje, że w dniu 23 lutego 2021r. o godz. 08:00 w Gminnym Zespole Szkół w Kazimierzu Dolnym odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym.

W oparciu o art. 15 zzx ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 1842) posiedzenie Komisji odbędzie się z transmisją dostępną pod adresem: https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/899/rada-miejska-kazimierz-dolny.htm

Porządek posiedzenia:

  1. Opracowanie sposobu rozpatrzenia (załatwienia) trzech petycji dotyczących szczepień przeciwko COVID-19.
  2. Sprawy bieżące.

 

Przewodniczący Komisji

 

Jarosław Borychowski

 

Zdjęcie 1
Pliki do pobrania: